Stel, u gaat met ons in zee. Op dat moment gaan wij middels een quickscan uw situatie in kaart brengen. Aan de hand van deze quickscan wordt inzichtelijk waar uw bestaande systeem kan worden verbeterd of welke ICT ondersteuning voor u de beste is. Gebruiksgemak is daarbij het uitgangspunt. De keuze van softwaretools maken wij aan de hand van uw bedrijfsdoelstellingen, zodat het systeem direct ontleend is aan uw werkwijze. De uiteindelijke architectuur van uw ICT structuur zal gericht zijn op maximale snelheid en minimale storingsgevoeligheid. Wij maken voor u een omgeving aan welke kostenreduktie zal genereren door enerzijds uw productiviteit te verhogen, anderszijds uw supportvraag te verlagen.
Onderhoud zonder dat u het merkt
MacCare richt uw IT structuur zodanig in, dat wij op afstand het onderhoud en updaten van uw netwerk kunnen verrichten. Dit Remote Support Systeem zorgt ervoor dat wij op elk gewenst moment (mits u daartoe toestemming verleent) het onderhoud kunnen doen en eventuele storingen kunnen oplossen. Daarmee zijn wij maximaal voor u beschikbaar en is de eventuele storingstijd minimaal.
U weet altijd wat wij doen
Via het status rapport kunt u altijd bijhouden welke activiteiten wij hebben ondernomen om uw systeem up to date te houden. Ook de financieële status van onze werkzaamheden is op die wijze te bekijken. Op deze wijze willen wij in onze relatie met u zo min mogelijk onduidelijkheid laten bestaan over waar wij mee bezig zijn.
Wat kunt u aan ons vragen
* Reparatie van uw computer
* Verhuur van Apple computers
* Quickscan van uw bestaande systemen
* Inrichten van uw netwerk-systeem (hard en software)
* Onderhoud netwerk, systeembeheer Mac OS 9 en Mac OS X
* Hosting (webservers, fileservers, FileMaker Pro hosting)
* inruilen van gebruikte computers
* Leveren van nieuwe of gebruikte computers
* Datarecovery
Next steps…
U belt of E-mailt ons.
Wij komen vrijblijvend bij u langs voor een prettig gesprek.
Wij spreken mensentaal, dus u hoeft geen techneut te zijn om met ons te communiceren.